galopep

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Lyrisk!!!

Av Bea Andela - 29 augusti 2013 23:11

Dagen började med att jag försov mig Willy ringde strax inna 10 och jag sov sten hårt, skulle va hos Linda 10.....

Fan det är inte kul när jag inte kan sova på natten för jag har så skit ont i kroppen , var uppe strax efter 6 och tog lite mårfint och sen äntligen somna jag. Men som sagt upp och ut med hästarna och iväg. Trevlig förmiddag med Linda.


Sen på em var jag iväg till ett nytt ställe för oss var på Lindgården hos Fam Lindstam med Galope och träna för Lotta Esping. Och vilket underbart vackert ridhus att ria i och min häst var sååååå fin. Även Lotta var uppe på honom idag kul att se henne på honom han såg jätte stor ut med lilla Lotta på. Och hon tyckte han hade fin mun och var mjuk att sitta på ( viskar jag tror hon gilla honom )

Jag har en plan och vi red igenom ett program som han egentligen inte är klar för och han gjorde det med bravur!!!! Stolt och lyrisk Matte bara satt och skratta mig igenom träningen, tänk att vi fick köpa den underbara Hingst.

 

En euforisk matte styrde bilen hem   

Lev Väl!

 
 
Ingen bild

Gunilla

30 augusti 2013 10:12

Härligt att höra om din fina häst!!!!
Din kropp däremot ogillar jag att den inte vill vara med.

Bea Andela

30 augusti 2013 22:23

Går de bra med din rygg Gunilla ?

 
Ingen bild

Gunilla

31 augusti 2013 14:22

Det går så sakta framåt!
Börjat träna hos sjukgymnast 2ggr/ vecka, rätt så tufft och sedan har jag börjat jobba 50% på sjukvårdsrådgivningen också!
Blev lite mkt på en gång , men ska nog lösa sig!
Försöker rida ,så gott det går också, men vill mer!
Förhoppningsvis släpper muskelvärken snart!

Bea Andela

3 september 2013 00:39

Stor KRAM och hoppas du blir bättre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea Andela - 26 november 2015 13:50


Nu har Galope vintervilat i nästan 3 veckor, och både han och jag längtade ut i skogen. Stod länge och ryktade min kung , har inte blivit så mycket pyssel med honom då jag inte varit hemma. Kungen nöjt av att ha sin matte för dig själv, och varje d...

Av Bea Andela - 17 oktober 2015 13:18

Upp i ottan och iväg till Askersund med Galope. Första klassen var LA:3 och han var så med mig och jag hade en härlig känsla. Gick upp i ledning och slutade 3a till sist. Var så nöjd och hade en härlig känsla hela programmet. Tyvärr var priset det...

Av Bea Andela - 5 oktober 2015 22:47

Trollet är helt underbar och är ett A-barn i allt hon gör. Hon har fått börja stå en stund i egen Box och är helt cool och äter och lägger sig och sover helt lugnt. Men jag har aldrig hört någon klucka i sig mjölk så länge när dom släpps ihop igen ef...

Av Bea Andela - 2 oktober 2015 09:01


Idag är det 25 år sen.25 år av oändlig saknad.25 år av en otröstlig sorgJag har fortfarande svårt att ta in att Du inte finns, svårt att förstå att jag har klarat 25 år utan DigTiden går men, i mitt huvud står tiden still, allt är lika tydligt som de...

Av Bea Andela - 25 september 2015 20:37


Ja jag tycker det var nödvändigt Anna! Och jag är glad och stolt över min Pepino häst och det är tradition att man märker spanska hästar och jag kommer göra det igen. Och jag tycker det är skit snyggt ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards