galopep

Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Bea Andela - 16 augusti 2015 10:12


 

Lite tips, i min värld finns det inget som är så fult som när sista flörpen på lindans kardborre står rakt ut. Därför ser jag alltid till att den är lindad så den följer benet och inte blir fel böjd.

Sen rulla ihop så blir flörpen formad rätt.
Ibland är det ju en logga på lindor som är så irriterande om den kommer upp och ner. Därför klipper jag ett V i dom som ska sitta på vänster ben då behöver man inte få fel.


Undrar när Leena kommer till Herrgården nästa gång, är bra sugen på att ta Grålle då .... Skulle va spännande att höra vad hon säger, är ju lite sugen på att rida lite dressyr på honom igen.
Här är Leena och jag på Galope

Dax att ta tag i dagen. Idag kommer äntligen Willy hem från sitt jobbuppdrag på Medelhavet denna fantastiska bild tog han i fredags.

Har ju fixat en överraskning till honom när han kommer, och måste säga att nu är jag lite nervös för hur han ska reagera, som vanligt hittar jag ju på stora saker när jag är ensam, Upps ...
Lev väl och njut av Er söndag

Ovido - Quiz & Flashcards